nedelja, 14. februar 2010

Rdeče, rdeče...

In prišla je nedelja, in prišlo je Valentinovo... Za razliko od nekaterih, ki pluvajo po tem prazniku po dolgem in čez, je meni pravzaprav všeč... Vse srčkasto, rdeče, medvedkasto, sladko...
I LIKE IT!

Z mojim si za ta za praznik podariva kakšno malenkost... Tako je bilo tudi letos... In ker je bilo tisto, kar je dobil v rdeči barvi, je padla odločitev, da je NUJNO potrebno potem izdelati še eno rdečo pocukrano voščilnico! ;)

Jupi!!! Veselo na delo, nastalo je pa tole:



5 komentarjev:

  1. Še en novi blog, to pa me veseli. Dobrodošla v virtualni svet ustvarjanja. Taakooo je lepooo :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za dobrodošlico! Res sem rabila kar nekaj časa, vendar na koncu je uspelo! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ravno prav pocukrana je tale čestitka in meni se zelo dopade...in seveda dobrodošla v "ustvarjalno" blog sceno ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. tale diagonalna prevračanja so pa sile simpatična... ja, in čisto prav je, da je kakšen dan še posebej v znamenju srčkov:)

    OdgovoriIzbriši